1. Відмова туриста від участі в турі.
2. Несвоєчасна оплата або неоплата клієнтом туристичних послуг (терміни оплати та суми вказані в "Підтвердженні бронювання" та на сторінці сайту "Умови оплати туристичних послуг").
3. Надання клієнтом неправдивих (помилкових, таких, що не відповідають дійсності) даних про себе.
4. Порушення клієнтом Правил бронювання турів.
Якщо турист (замовник) або турагент вирішують анулювати бронювання туру, це означає відмову від туристичних послуг всіх або частини учасників замовлення. Про анулювання необхідно повідомити менеджера листом на електронну пошту, повідомленням через месенджер (Viber/Telegram) чи зателефонувавши на номер відповідального менеджера.
Умови повернення коштів за анульовані місця залежать від того, як швидко було надано повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 15 робочих днів до початку туру — повертаємо 100 % вартості туру;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру — повертаємо 85 % вартості туру;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру — повертаємо 50 % вартості туру;
- менше ніж за 3 робочий день до початку туру, а також при неявці — оплату не повертаємо.
У випадку, якщо замовник знайде відповідну заміну на анульовані місця, то оплачені кошти можуть бути зараховані взаємозаліком у повному обсязі.
У святкових, акційних турах та турах з виїздом у "високий сезон" умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних (інформація розміщується на сторінці туру).
Важливо! При несвоєчасній оплаті (неоплаті) клієнтом туристичних послуг, при наданні клієнтом неправдивих (помилкових, таких, що не відповідають дійсності) даних про себе та при порушенні клієнтом правил бронювання, рішення про ануляцію туру (бронювання) туристична компанія приймає самостійно. Інформація про ануляцію бронювання надсилається клієнту доступним способом.
Автор: Універсал Тревел Групп